Praca urzędu w dobie pandemi!
W związku z sytuacją epidemiologiczną występującą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz czasowym ograniczeniu bezpośredniej obsługi Klientów informujemy, że przy drzwiach budynków przy ul. Wrocławskiej 256, Wrocławskiej 154, Wrocławskiej 8 i Poznańskiej 200 umieszczono skrzynki, do których interesanci mogą wrzucać bieżącą korespondencję z urzędem.
Klienci, chcący skorzystać z usług wydziałów bezpośrednio, są zobowiązani umówić się telefonicznie
W głównym budynku Starostwa Powiatowego w Gostyniu (ul. Wrocławska 256)
- Kancelaria Starosty – 65 575 25 13
- Biuro Obsługi Klienta – 65 575 25 53
- Biuro Rady Powiatu – 65 575 25 16
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów – 65 575 25 17
- Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa – 65 575 25 47
- Wydział Oświaty i Spraw Społecznych – 65 575 25 51
- Wydział Finansów – 65 575 25 24
- Wydział Zarządzania i Inwestycji – 65 575 25 52
- Biuro Promocji i Rozwoju Powiatu – 65 575 25 49
- Biuro Zarządzania Kryzysowego – 65 575 25 30
- Biuro Zamówień Publicznych – 65 575 25 21
W Wydziale Komunikacji i Dróg – referacie ds. komunikacji (ul. Wrocławska 154)
- W sprawach związanych z rejestracją pojazdów – 65 575 25 32 lub 65 575 25 31
- W sprawach związanych z prawem jazdy – 65 575 25 34
- Rejestracja pojazdu zakupionego w kraju (nowego i używanego): POBIERZ
- Rejestracja pojazdu sprowadzonego z zagranicy: POBIERZ
- Rejestracja czasowa pojazdu na wniosek: POBIERZ
- Wymiana, wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego: POBIERZ
- Wyrejestrowanie pojazdu: POBIERZ
- Zawiadomienie o nabyciu-zbyciu pojazdu: POBERZ
- Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu: POBIERZ
W Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności (ul. Wrocławska 8)
- tel. 65 572 01 91
Pobierz druki: POBIERZ
W Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami (ul. Poznańska 200)
- W sprawach związanych z gospodarką nieruchomościami – 65 575 25 37
- W sprawach związanych z geodezją i kartografią – 65 572 54 75
- W sprawach związanych z ewidencją gruntów – 65 300 21 62 lub 65 300 21 63
- W sprawach związanych z ochroną gruntów rolnych - 65 575 25 35
- Wniosek o udostępnienie mapy ewidencji gruntów i budynków lub mapy zasadniczej: POBIERZ
- Wniosek o udostępnienie innych materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego: POBIERZ
- Wypis z rejestru gruntu, wypis z kartoteki budynku i lokali, wypis i wyrys dla działki ewidencyjnej położonej na terenie powiatu: POBIERZ
- Wniosek o udostępnienie rejestru cen i wartości nieruchomości: POBIERZ
- Wniosek o udostępnienie zbioru danych EGiB: POBIERZ
- Wydanie zaświadczenia do celów emerytalno-rentowych: POBIERZ
- Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów: POBIERZ
- Wniosek o wydanie zezwolenia na wyłączenie z produkcji gruntów rolnych: POBIERZ
- Wniosek o naliczenie opłat z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych: POBIERZ
W Wydziale Architektury i Budownictwa (ul. Poznańska 200)
- W sprawach związanych z wydaniem pozwolenia na budowę – 65 575 25 38
- W sprawach ze zgłoszeniem robót budowlanych – 65 572 25 39
- Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę, rozbiórkę: POBIERZ
- Wniosek zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę: POBIERZ
- Wniosek zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - inwestycje liniowe: POBIERZ
- Oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością: POBIERZ
- Informacja uzupełniająca do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę: POBIERZ