DLA MIESZKAŃCÓW

Fakty powiatowe facebook Youtube

W związku z sytuacją epidemiologiczną występującą na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz czasowym ograniczeniu bezpośredniej obsługi Klientów informujemy, że przy drzwiach budynków przy ul. Wrocławskiej 256, Wrocławskiej 154, Wrocławskiej 8 i Poznańskiej 200 umieszczono skrzynki, do których interesanci mogą wrzucać bieżącą korespondencję z urzędem.

Klienci, chcący skorzystać z usług wydziałów bezpośrednio, są zobowiązani umówić się telefonicznie

W głównym budynku Starostwa Powiatowego w Gostyniu (ul. Wrocławska 256)

  • Kancelaria Starosty – 65 575 25 13
  • Biuro Obsługi Klienta – 65 575 25 53
  • Biuro Rady Powiatu – 65 575 25 16
  • Powiatowy Rzecznik Konsumentów – 65 575 25 17
  • Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa – 65 575 25 47
  • Wydział Oświaty i Spraw Społecznych – 65 575 25 51
  • Wydział Finansów – 65 575 25 24
  • Wydział Zarządzania i Inwestycji – 65 575 25 52
  • Biuro Promocji i Rozwoju Powiatu – 65 575 25 49
  • Biuro Zarządzania Kryzysowego – 65 575 25 30
  • Biuro Zamówień Publicznych – 65 575 25 21

W Wydziale Komunikacji i Dróg – referacie ds. komunikacji (ul. Wrocławska 154)

  • W sprawach związanych z rejestracją pojazdów – 65 575 25 32 lub 65 575 25 31
  • W sprawach związanych z prawem jazdy – 65 575 25 34
  1. Rejestracja pojazdu zakupionego w kraju (nowego i używanego): POBIERZ
  2. Rejestracja pojazdu sprowadzonego z zagranicy: POBIERZ
  3. Rejestracja czasowa pojazdu na wniosek: POBIERZ
  4. Wymiana, wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego: POBIERZ
  5. Wyrejestrowanie pojazdu: POBIERZ
  6. Zawiadomienie o nabyciu-zbyciu pojazdu: POBERZ
  7. Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu: POBIERZ

W Powiatowym Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności (ul. Wrocławska 8)

  •  tel. 65 572 01 91

Pobierz druki: POBIERZ

 W Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami (ul. Poznańska 200)

  • W sprawach związanych z gospodarką nieruchomościami – 65 575 25 37
  • W sprawach związanych geodezją i kartografią – 65 572 54 75
  • W sprawach związanych ewidencją gruntów – 65 300 21 62 lub 65 300 21 63
  1. Wniosek o udostępnienie mapy ewidencji gruntów i budynków lub mapy zasadniczej: POBIERZ
  2. Wniosek o udostępnienie innych materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego: POBIERZ
  3. Wypis z rejestru gruntu, wypis z kartoteki budynku i lokali, wypis i wyrys dla działki ewidencyjnej położonej na terenie powiatu: POBIERZ
  4. Wniosek o udostępnienie rejestru cen i wartości nieruchomości: POBIERZ
  5. Wniosek o udostępnienie zbioru danych EGiB: POBIERZ
  6. Wydanie zaświadczenia do celów emerytalno-rentowych: POBIERZ
  7. Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów: POBIERZ

 W Wydziale Architektury i Budownictwa (ul. Poznańska 200)

  • W sprawach związanych z wydaniem pozwolenia na budowę – 65 575 25 38
  • W sprawach ze zgłoszeniem robót budowlanych – 65 572 25 39
  1. Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę, rozbiórkę: POBIERZ
  2. Wniosek zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę: POBIERZ
  3. Wniosek zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę - inwestycje liniowe: POBIERZ
  4. Oświadczenie o prawie dysponowania nieruchomością: POBIERZ
  5. Informacja uzupełniająca do wniosku o wydanie pozwolenia na budowę: POBIERZ
Strona powiat.gostyn.pl
korzysta z plików cookies